Tacksam!

Godkväll mina vänner,

Ni som följer  mig på fb och instagram vet att jag fick en beställning av min väninna. Hon ville ge sin kompis ett par örhängen som ser ut som kromosomer. Självklart, ville jag göra detta! Jag ville inte avslöja hur de såg ut innan hon hade fått sin present. När någon blir så glad som hon blev så blir jag varm i hjärtat. Underbart!

Igår vid 19-tiden lade jag ut några bilder på fb och berättade historien om örhängena, Adelina och att 10 % av försäljningen går till Hjärtebarnsfonden. När jag vaknade imorse så hade jag flera mail och under dagen så har det ramlat in beställningar på örhängen. Jag är så glad och tacksam!

Mer silver är beställt, min trumlare (putsmaskin) går varm och jag har nog aldrig sågat så mycket silver som jag gör nu. Jag lovar att jag gör mitt bästa och skickar alla Adelina-örhängen i takten de blir klara. Alla får örhängen i den ordningen som beställningen har kommit in.

Jag har även fått flera förfrågningar om hänge till halsband, manschettknappar mm. Jag har redan börjat på ett halsbandshänge och kommer att återkomma med bild och prisuppgift när det är klart.

Det är även många som har sagt att det inte går att beställa på min hemsida. Sidan blev hackad för ett tag sedan och sedan dess har vi försökt att reparera den men nu ser det ut som om att det får bli en helt ny sida istället. Jag tar därför emot beställningar, frågor och funderingar via min mail: order@silverglod.se. Jag svarar så fort jag kan.

http://gava.hjartebarnsfonden.org/campaign/8606790

Tack än en gång och trevlig kväll,

Karina

Örhängen  örhängen 2

En tanke på “Tacksam!

Lämna en kommentar