Smycken med mening

Hej på er,

Jag ser att det nästan är ett år sedan jag bloggade sist. Det är så lätt att skriva ett inlägg på Facebook eller lägga en bild på Instagram att man (jag) glömmer av att jag faktiskt har en blogg också.

Under januari så är det flera som har lagt ordrar på Adelinasmycken. Jättekul! Jag fick ett mail där det frågades om i vilken ordning jag skickar iväg smyckena, och det är egentligen väldigt enkelt. Jag har inte många smycken färdiga utan börjar så snart jag ser betalningen på kontot. I början började jag tillverka smycken när beställningen kom in men så betalades den aldrig så jag stod med färdiga smycken hemma. Numera gör jag smyckena när betalningen är gjord. Jag hoppas ni förstår mig.

adelina-halsband

Det är roligt med Adelinasmycken. Det är smycken med mening. 10 % av priset går till hjärtebarnsfonden (under januari-17) går 15% dit. Det känns bra. Min son har autism och snart har jag en ytterligare en smyckekollektion som är riktad till autism. Jag hoppas ni kommer att tycka om den också. Den kommer att lanseras under våren.

Under januari så skänker jag 15 % av priset till hjärtebarnsfonden (gäller Adelinasmycken) så lägg gärna din order/betalning så blir det mer till hjärtebarnsfonden.

Jag har inte höjt mina priser på flera år så från 1 februari blir det en liten prisjustering. Mina leverantörer höjer så jag måste.

Jag önskar en trevlig helg och är det någon som är nyfiken på hur lång tid det tar att göra ett par Adelinaörhängen så kan jag berätta att det tar nästan 5 timmar (jag har klockat varje moment för att jag ville veta hur långt tid det tar 🙂 ).

Psst. snart är det Alla hjärtans dag. Glöm inte att beställa ett smycke till någon du gillar.

Karina

 

 

 

 

 

 

Kommentera

