Besök i Göteborgs Botaniska Trädgården

När jag vaknade upp till en strålande sol idag så kunde jag bara tänka på produktfotografering i Botaniska. Har ni möjlighet att besöka Botaniska så gör det. Det är fantastisk fint nu när blommorna börja komma. Nackdelen med att ägna ett ställe lite mer intresse är att fler vill se vad det är som är på gång. Det var inte jättelätt att ta kort när det var mycket folk 🙂 . Härliga problem!

Inom kort kommer en ny variant på Adelinaörhängen efter önskemål. De är inte klara än men jag hoppas de snart kan visas. När det gäller mina Adelinasmycken så går 10 % till hjärtebarnsfonden. Jag måste dock meddela att erfarenheter genom åren innebär att jag inte börjar tillverka och skickar inga smycken innan betalning är gjord. Jag får ganska många beställningar men alla ordrar betalas inte och därför innebär det tyvärr att alla beställningar inte blir till en insättning till hjärtebarnsfonden.

Jag önskar en fortsatt trevlig söndag och snart har vi Valborg att se fram emot.

Karina

 

Kommentera

